چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زنده ماندن اگر آنها دیالیز را ندارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مدت می تواند بیمار نارسایی کلیه زنده ماندن اگر آنها دیالیز را ندارد

من یک بیمار نارسایی کلیه و آزمون اخیر نشان داده است که وجود دارد این است که فقط به سمت چپ بیش از 15 درصد عملکرد کلیه است. دکتر من گفت از آن زمان به دیالیز است، اما من نمی خواهم. می توانید به من بگویید من چه مدت می توانم زنده ماندن اگر من دیالیز را ندارد؟
در واقع، آن را غیر ممکن است که شما با پاسخ دقیق ارائه بدون دانستن شرایط بیماری خود را دقیق. اما شما ممکن است درد و علائم بیشتر بدون در نظر گرفتن دیالیز رنج می برند. به همین دلیل است که دکتر به شما توصیه می به دیالیز.
اگر چه، دیالیز به معنای زیادی برای بیمار در نارسایی کلیه است، اما تنها گزینه برای این بخش از بیمار است. بنابراین اگر شما می توانید یک درمان جایگزین قبل از بیماری خود را می رود به ارومیه، شما ممکن است فرصتی برای زندگی یک زندگی با کیفیت بدون دیالیز است.
چه روش های درمانی جایگزین می تواند کمک به بیمار زنده ماندن طولانی تر بدون دیالیز؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از معروف ترین درمان های جایگزین دیالیز، می تواند طول عمر بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه را طولانی کند.
این درمان دارای چهار توابع اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی. توسط آن دسته از توابع، می توان آن کاهش بیشتر از ظرفیت کلیه جلوگیری، تعمیر واحدهای کلیه آسیب دیده، بهبود عملکرد کلیه و افزایش سیستم ایمنی بدن است. در این روش، کلیه بهتر و بهتر در طول زمان خواهد عمل کند. بنابراین بیمار می تواند یک زندگی طبیعی دیگر بدون در نظر گرفتن دیالیز زندگی می کنند.
اگر شما علاقه مند در این درمان جایگزین دیالیز و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotail.com





:: بازدید از این مطلب : 234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: